Opći uvjeti

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.

Trgovac – Euroapis d.o.o. Hrvoja Vukčića Hrvatinića 38, 32100 Vinkovci, koji posluje pod trgovačkim imenom Euroapis.

Kupac – posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu trgovcu ili pošalje narudžbu pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Slike i opisi – slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici web shopa euroapis.hr nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!

Servisni uvjeti – uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo.  Jamstvo počinje danom kupovine.

Jamstvo – imaju svi električni uređaji i električni rezervni dijelovi ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava.

Za netehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava. Euroapis kao trgovac odgovoran je za materijalne nedostake proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.

Asortiman i cijene – Putem web shopa www.euroapis.hr kupcu je omogućena kupnja dijela asortimana proizvoda koji se nalaze na stranicama trgovca. Cijene su s PDV-om. Valuta je hrvatska kuna (HRK).  Trgovac se obavezuje održavati web sjedište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u maniri dobrog gospodarstvenika, te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze kojom kupac pristupa web sjedištu trgovca.

 

NAČINI PLAĆANJA

Internet trgovina prihvaća plaćanje kreditnim karticama (American Express i Diners na 12 rata, te MasterCard Zagrebačke banke na 24 rate), debitnim karticama (Maestro, Visa Privredne banke Zagreb, Erste banke i Zagrebačke banke do 12 rata), internet bankarstvom ili pouzećem.

Autorizacija se vrši online putem sigurnosne veze.

 

DOSTAVA

Sve narudžbe zaprimljene do 10:00h dostavljaju se u roku 24h. Za iznose pojedinačne narudžbe niže od 300,00 kn naplaćuje se poštarina 25,00 kn.

Nudimo dostavu putem HP ekspres dostave. Dostava se vrši u roku 1 do 2 radna dana nakon obavljenog plaćanja. Pakiranje je izvedeno na način da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom uobičajenog transporta. Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljku provjeriti vizualno, eventualna vidljiva oštećenja prijaviti te eventualno odbiti primiti oštećenu pošiljku. Dostava na području Vinkovaca se vrši od strane našeg osoblja.

 

REKLAMACIJE

Nakon kupovine, biti će Vam ispostavljen račun i garancija. U slučaju da ne dobijete račun u skladu s narudžbom ili dobivenom robom, kontaktirajte nas na telefon: 098/933-7774, ili nam pošaljite mail na info@euroapis.hr, kako bismo što prije ispravili grešku.

Euroapis d.o.o. garantira da su svi proizvodi kupljeni u našoj internet trgovini ispravni. Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom, informirajte nas o poteškoći. Ukoliko je reklamacija opravdana, kontaktirajte nas najkasnije 7 dana od dana primitka proizvoda, kako bismo se dogovorili oko zamjene oštećenog proizvoda ili povrata novca.

Kupac ima pravo vratiti proizvod u slijedećim slučajevima:

  • dostava proizvoda koji nisu naručeni,
  • dostava proizvoda koji su oštećeni,
  • dostava proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje je posljedica loše manipulacije prilikom isporuke.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je uz proizvod s greškom priložiti kopiju računa ili narudžbe kojom se potvrđuje kupnja. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.

U slučaju povratka robe zbog spomenutih situacija (dostava robe s greškom, dostava oštećene robe ili dostava robe koja nije naručena), Vašu pošiljku s pismenim pojašnjenjem vratite na adresu: Euroapis d.o.o., Hrvoja Vukčića Hrvatinića 38, 32100 Vinkovci. Osigurajte se tako da pošiljku obavezno pošaljete uz potvrdu o primitku pošiljke.

Tako ćete biti sigurni da je vaša pošiljka sigurno isporučena i na pravoj adresi. Ako pošaljete paket bez potvrđenog uručenja, nitko neće biti odgovoran za gubitak ili oštećenje vaše pošiljke. Molimo vas da svakako prihvatite ovaj savjet!

Scroll to Top